Wednesday, January 22, 2014

Tahun 2014 ~ Antara niat & azam

Salam blogger,

Syukur alhamdulillah, Allah swt masih meminjamkanku nyawa...moga aku dapat menggunakan masa hayat ku di dunia untuk dapat mengolah hasil muka bumi yang Allah swt kurniakan dan kembalikan semula serta berkongsi dengan semua sesama manusia & makhluk ciptaanNya..

Dalam beberapa bulan ni, aku sebenarnya mencari diriku yang sebenar..aku kembali ke jalan yang Allah swt sudah tetapkan..aku selak2 balik, diriku..(cam buku plak), aku semak apa yg aku dh laksanakan selama 36 thn aku hidup..alhamdulillah...

Aku mencari dan Allah swt temukan..samada secara lahiriah atau rasa dan perasaan atau kata hatiku..aku ingin menjadi hamba Allah swt yang kembali kepada tugasku & ibadahku kepada Nya serta apa yang mampu ku berikan kepada alam ini...

Herbalife ~ Starting point aku rupanya nak kenal diri, dlm herbalife aku nampak suatu proses yg mampu mengubah hidupku...aku masih teringat...yang pasti, Allah tidak akan mengubah sesuatu kaum melainkan kaum itu berubah...inshaaallah, aku akan cuba perbaiki diri 360%...sedaya upaya...setiap masa ingin berubah kearah yang lebih baik...

(bersambung)...

No comments: